Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

pondělí 15. února 2021

Forestland. Done.

Svetr, který předběhl ostatní ve frontě, protože se mi strašně líbil už u testknitterek. Jennifer Steingass má ty vzory prostě krásné a dobře napsané. Větvičkám a listům se špatně odolává.

Ze zásob (větších než velkých) jsem využila šedý Ríos Pearl a na výplet růžové žíhané klubko z dávné minulosti. Ríos mi brzy došel, ale protože v poslední zásilce před brexitem tahle barva nebyla, koupila jsem tmavší Cape Cod Gray a vesele jsem pomocí fejdu pokračovala s ním. Líbí se mi to tak. Rukávy a spodní lem jsem trochu růžově vytunila, abych neměla zbytky (ale stejně zbylo). 

Pletla jsem velikost A převážně na jehlicích 4 a svetr váží 495 gramů.









15 komentářů:

  1. Moc nechápu, proč jsou vaše jinak hezké svetry tak nemožně dlouhé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc nechápu, proč je váš, jinak hezký, komentář tak nemožně dlouhý (asi tak o 11 slov).

      Vymazat
    2. Zřejmě mám ráda nemožně dlouhé svetry, tím to bude. Díky za názor.

      Vymazat
  2. Moc hezký svetřík. Ta vyplétaná část nemá chybu, vypadá moc dobře.
    Hezké dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! On to je krásný vzor, ten se nedá pokazit. Hezké dny přeju též!

      Vymazat
  3. Jako vždy krása a není to jen tím vzorem, očko jedno jak druhé.

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásný, barevná kombinace Vám s novým sestřihem obzvlášť sluší.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Leničko, je nádherný jako vždy. Z vašich fótech sála teplo, Krásno a láska. Moc se těším na každý nový příspěvek.
    Krásné dny a vše dobre přeji.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mám radost, že se Vám můj blog líbí. Také přeji krásné dny!

      Vymazat
  6. Krásny pulóver a Vám veľmi svedčí.

    OdpovědětVymazat
  7. Appreciation for your talent for providing readers with valuable information in an organized and structured way. Simply log into your preferred gambling website to play hundreds of slots games, craps, blackjack and roulette.

    OdpovědětVymazat
  8. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat