Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 6. listopadu 2019

Copenhagen Cardigan. Done. Yarn Along. Crafting On.

Dopletla jsem podle krásného návodu od PetiteKnit můj Copenhagen. Spotřebovala jsem na něj 493 g měkoučké příze yaka s hedvábím v tloušťce DK. To je opravdu luxusní materiál od Emiteri yarns  https://www.facebook.com/groups/2010704672568585/ , která mi i část příze dobarvila na jemnou vřesovou barvu. Yak perfektně hřeje a hedvábí dodává vlně mírný lesk, jsem z toho materilu totálně unešená.
Snad poprvé se mi podařilo doplést svetr akorát včas k nošení. Nebojím se tě, studený podzime :)

I got a Copenhagen Cardigan by PetiteKnits. I used 493 grams of soft Yak / silk yarn, DK. It's really luxurious material from Emiteri yarns https://www.facebook.com/groups/2010704672568585/
Perhaps for the first time I made a sweater just in time to wear. I'm not afraid of you, autumn :)

Joining Ginny Small Things (gsheller.com) and Nicole Frontier Dreams




10 komentářů:

  1. Krása, Lenko. A Ty navíc svetr od svetru mládneš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hohó! Znáš ten vtip, kdy se Sára podívá ráno do zrcadla a řekne si: Patří ti to, Kohne!

      Vymazat
  2. gorgeous! I love the subtle color change at the bottom! Well done.

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi, veľmi dobre, celý look:-)
    Dávnejšie som sa ťa chcela opýtať, že keď cestuješ, kto je so psíkmi a mačkami?
    Momentálne sme dosť priviazaní k domu tými psami a najstaršej ani nie je dobre, tak mám opatrovateľstvo.
    Pozdravujem, Alena!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Aleno. Se zvířaty je to problém. Jeden ze psů je nemocný a musí dvakrát denně užívat léky. Naposled je hlídal bratr mého přítele. Kočky jezdí jednou za tři dny nakrmit a pomazlit Esterka.

      Vymazat
  4. Teda ty kapsy jsou úžasně vypracované! Věřím, že příze je nádherná, snad si z podobné také někdy nahodím :o).
    Krásné dny.
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kapsy jsem pletla poprvé v životě :), děkuju. Svetr jsem oblékla a skoro ho nesundavám.

      Vymazat