Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 20. března 2019

Alpy.

Nejsem zimní člověk a lyžovala jsem naposledy před 35 lety. Hory mám ale moc ráda (i když nejlépe bez sněhu, v babím létě třeba), takže výlet do Alp jsem si dokázala docela užít. První dny se fotit venku ani moc nedalo, bylo tak celkově šedo a frišno, že skoro žádná fotka nevyšla. Potom přišlo slunce a jas, modrobílý sníh na ledovci, skoro euforie. Hory jako živel a síla.



























































































































































































































































































A na ledovci jsem si i zapletla :)











2 komentáře:

  1. Miluji hory, ale pravda je, že spíše jaro-léto-podzim. V zimě jsem tak trochu jako medvěd uložený k zimnímu spánku :o).
    Mějte krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky zimní medvěd :). Naštěstí už to končí.

      Vymazat