Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

čtvrtek 21. února 2019

Dexter "To Cowshed". Done. Crafting On.

My fifth Dexter (called To Cowshed) by Isabell Kraemer is done. 540 g of left over yarns and various blue buttons.

Když jsem začala plést z různých zbytků dropsích přízí domácí svetr do chlíva, ani jsem nevěděla, že je to už můj pátý Dexter. Opravdu vděčný vzor kardiganu.
Tenhle spotřeboval 540 g vlny, brala jsem skoro každou dvojitě, aby byl tlustý a teplý. Velikost XS.
Knoflíky jsou všemožné modré ze zásob.

A už ho nosím, už mi z něj kočky tahají nitě :)

Joining Nicole Frontier Dreams














































































































7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Petro, potřebovala jsem svetr, u kterého by mi nebylo líto, když kočka zatne dráp a šípek trny, pes položí zabahněnou tlapu. Přesně tohle splňuje.
      Děkuju!

      Vymazat
  2. Mám moc ráda svetry ze zbytků - a tenhle je nádhernej! Kl.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je parádní, Lenko. Na střední škole jsem si pletla svetr ze zbytků, neuměla jsem naplétat vzory a chtěla jsem ho mít hodně barevný. Tak jsem pletla čtverečky a ty pak sešívala. Byl dlouhý až do půli lýtek a máma vždycky šílela, když jsem si ho navlékla, takže jsem se ho odvážila nosit všude jinde, jen ne doma :) To byl svetr do chlíva! Ten tvůj je krásný.

      Vymazat
    2. Maruško, ten musel být báječný. Do půlky lýtek! Nemáš fotku?
      Svetr do chlíva také může být hezký, děkuju.

      Vymazat