Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

úterý 18. září 2018

Utu. Done. Crafting On.

Moje lehce modifikované Utu designérky Anny Johanny je hotové. Pletla jsem ze silnější příze, než je v návodu, takže jsem musela o dost ubírat z nejmenší velikosti. Nechtělo se mi do přepočtů, pletla jsem víceméně intuitivně a kupodivu mi to vyšlo.
Spotřebovala jsem 300 gramů Cotton Cashmere od Rowanu, barvy 213 a 219. Příze je to měkoučká a příjemná a lístky z ní vycházejí pěkně plastické, přesně jak jsem chtěla.
A ty barvy! Všechny, které jsem viděla, jsou takové lomené, jakoby zapudrované, ladí k sobě navzájem.

My cardigan Utu by Anna Johanna is done. Those leaves, oh my! And that colours!

Joining Nicole Frontier Dreams




4 komentáře: