Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 27. června 2018

Tigers and Pansies, a New Project Bag. Crafting On.

Taštiček, saků a nádob na rozpletené a rozešité projekty (to slovo mi trochu vadí, ale lepší mě nenapadá) mám pořád málo.
Tygří len, macešková bavlna a trocha fialové. Šňůrka je příliš tenká a perleťové knoflíky jako koncovky jsou sice hezké, ale pořád se to všechno do sebe zamotává, musím tam dát něco jiného.

A new project bag is done. There are tigers and pancies and some pearl buttons.

Joining Nicole Frontier Dreams






































































































































A tudy chodím do práce, přesněji na vlak do práce. Každé ráno mám radost.



2 komentáře:

  1. .všetko to i moje radosti ..pytle, klbká, mačenky, chodníčky :o)) .krása! ..O°°o.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeje, děkuji, zdá se, že i mně blogspot zamlčel některé komentáře.

    OdpovědětVymazat