Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

sobota 14. června 2014

800

800 kousků sešitých. Potřebuju jich tak 3.500 ? 4.000 ? Uvidíme.

800 pieces. I need about 3.500, 4.000 hexies ? I don´t know.





















































































































No a střechu nad hlavou sice ještě ani zdaleka nemám, ale místo ní už je nalitá základová deska, na níž se vystaví nový dům.

There is no roof yet, but there is a fundamental panel for a new house.


13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Teď mě nejvíc těší ta betonová placka.

      Vymazat
  2. Nevím, co mám obdivovat dřív - dům, nebo deku! Ty teda jedeš, Lenko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, dům nestavím já a dělníci jsou bezvadní, mám kliku. A ty hexies, to je zábavička.

      Vymazat
  3. No teda 800 to uz je tedapekne cislo ale to konecne me uplne ohromilo.chce to cas a trpelivost,.Dum uz ma zaklad a ted uz se muze zacit stavet,rozhodne se u vas nenudite.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ello, nenudíme se ani nikdy jindy, ale teď zvlášť :)

      Vymazat
  4. kus za tebou a kus před tebou .. vámi ... přeji .. je fajn mít směr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, směr je moc důležitý, díky.

      Vymazat
  5. Týý brďo ... jsi fakt dobrá!

    OdpovědětVymazat
  6. téda to je krása...taky mám nastříhané kostičky...ale v životě se k tomu nedostanu. a šiju jen nakřivo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle prťavosti sešívám ručně, a to se různé nepravidelnosti krásně napraví. Něco pokrčím trošku nebo udělám malinký sámek a je to :)

      Vymazat
    2. nojo já šiju taky jen ručně...hračky a tak...ale tohle je na mě moc geometrické...ale strašně moc se mi to líbí!obdiv:)

      Vymazat