Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

úterý 13. září 2011

Barvičky. The Colors.

Léto se sice ještě drží kalendáře, ale ta úžasná barevnost už nastupuje. Že zelený list tak totálně zčervená ... nemůžu nemyslet na skřítky se štětečkama ... asi je to moje nejoblíbenější doba v roce.

There is still a summer in calendar, but I see amazing colors about me. The green leaves turn red so completely ... I have to think about little elves with brushes .... maybe my favourite season of the year.




Malý patchwork v dnešních barvách, jen čtverečky 2 x 2 cm.

A little patchwork in colors of this day, only squares  0,75 x 0,75 ".

 




6 komentářů:

  1. Je to i moje nejoblíbenější, narodila jsem se v říjnu...tak je to možná i tím....
    Neklame mě zrak, že to sešíváš ručně...a určitě je to velmi pidi, ty krásné podzimní kostičky...

    OdpovědětVymazat
  2. Lenko, přiznej se, že ti to po nocích sešívají ti tví skřítci! .... To bude přehoz na postel?? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jano, sešívám je ručně, mně takhle prťavé věci na stroji moc nejdou, ujíždějí mi, a navíc mám ruční šití ráda.
    Je to na dlouho, ale nespěchám ...

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško,
    přiznávám ! Vždycky se ráno těším, co zase ušili ...
    Co to bude, to ještě nevím. Prostě se mi líbilo takhle si sešít odstřižky, které mi bylo líto vyhodit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jano, rozklikla jsem si tvůj blog, moc se mi líběj fotky a ten kadič na konci !!! Ale nechce mi to povolit komentář, nevím proč.

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle ruční šití mě fascinuje... a barvy máš parádní.

    OdpovědětVymazat